خیانت

 

 

 

با سلام  به تمامی عزیزانی که دوری منو تو این دو سال تحمل کردن ممنونم که توئ این مدت برام پی ام دادین و گفتین آپدیت کن الان خوشحالم که برگشتم با یه آپ جدید  

روی حرفم به اسمیه که توی این آپ هست  

فکر نمی کردم این چند سالی که با هم بودیم و این همه محبت و خوبی که بهت کردم 

آخرش اینجوری با این کارت جوابمو بدی. 

هر کسی تو زندگی یه لیاقت و ارزشی داره  ولی تو لیاقت نداشتی  

که با من بمونی عیب نداره دست خودت نیست به سرت اومده بازم میاد   

لیاقت تو هموناین که (. . . )

نمی دونم چی تو فکرت بود و چرا این کارو کردی فقط همین رو بدون که کارت درست نبود . 

 بحثو تا همین جا خاتمه میدم دوستان قضاوت با خودتون .  

امیدوارم خودتم بیایی ببینی و نظر بدی که چرا ؟   

 

فکر نمی کردم بزاری زارو زمین گیر بشم  

فکر نمی کردم که یه روز این جوری تحقیر بشم 

 اون همه که دلم برات به آبو آتیش زده بود 

حتی اگه سنگ بودی دلت به رحم اومده بود

نظرات 2 + ارسال نظر
آوا چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.nesfe.blogsky.com

سلام. خوشحالم که دوباره برگشتی و داری آپ می کنی. من هم تازه برگشتم. چون دلم واسه اینجا و دوستای اینجا خیلی تنگ شده بود :)
درباره پستت هم باید بگم به نظر من چیزی که هیچ وقت نمیشه براش توجیحی پیدا کرد و بخشیدش خیانته. البته نمی خوام بگم که تو هم نباید ببخشی و طرفت کاره بدی کرده و از این چیزا... می خوام بگم درسته که خیلی سخته و خیلی دردناکه ولی بعضی موقعه ها می شه به ارزش طرف هم نگاه کرد به خودت هم نگاه کن... فرصت بده شاید توضیحی داشته باشه. شاید هنوز جا برای بخشش باشه... حتی اگه این نشه رابطه رو از اول درست کرد حداقل پیش خودت ببخش... اون که رفت ولی نزار هیچ وقت کینه کسی تو دلت بمونه و بخوای با خودت این طرف و اون طرف بکشی این کینه رو.... این حداقل کاریه که می تونی برای خودت بکنی...
امیدوارم که بهترین ها رو داشته باشی.... موفق باشی و شاد.

سارا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://hasteyeman.blogfa.com

سلام
salam dokhtare siah posh
vebe ghashangy dary ama pore dardo harfe
omidvaram ke betoni az in behtaresh koni haraz gahi b eye meghdar deram niaz dare
bedalile moshakelatam bishatar az 1 sale k eapdit nakardam
mamnonam k eb eman sar zadye
ag harvaght ehsas kardy eke beyeki niaz darye to har zamineey yarit bede ro man hesab kon
baramanam doa kon betonam khodamo dobar epida konam betonam biam apdit konam
omidvaram hamishe sabz va movafagh bashye
bedrod
این پیامی بود که شما واسم گذاشتین اما نمی دونم کی؟
من تازه متوجه شدم
منتظرتونم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد